Masaż leczniczy Gdańsk

Wykonujemy masaż leczniczy w Gdańsku , który dobrze uelastycznia tkanki, pobudza receptory układu nerwowego
i pomaga zlikwidować lub złagodzić dolegliwości bólowe. Stymuluje również wzrost kości po urazach i złamaniach,
wspomaga gojenie ran oraz poprawia krążenie. Masaże lecznicze stanowią wsparcie w terapii wielu chorób.

Masaż leczniczy – czym jest?

Masaż leczniczy to technika manualna wykorzystującą różne sposoby ucisku, rozciągania oraz ugniatania ciała w
celu zmniejszenia dolegliwości bólowych i innych uciążliwych objawów chorób. Specjalista wykorzystuje m.in.
techniki masażu klasycznego i segmentarnego, terapię powięziową oraz elementy drenażu limfatycznego. Rodzaj
masażu jest dobierany indywidualnie dla każdego Pacjenta, na podstawie analizy jego kondycji i towarzyszących
mu dolegliwości. Jego celem jest znalezienie przyczyny dolegliwości i trwałe rozwiązanie problemu lub złagodzenie
nieprzyjemnych objawów.

Masaż leczniczy pozwala:

• zlikwidować lub zmniejszyć chroniczny ból,
  • poprawić postawę,
  • odbudować płynne ruchy,
  • zmniejszyć napięcie mięśniowo-powięziowe,
  • poprawić krążenie,
  • rozluźnić ciało.

Masaże lecznicze Gdańsk – wskazania

Masaż pomaga poprawić funkcjonowanie układu mięśniowego, kostnego oraz oddechowego.

Masaż leczniczy najczęściej jest wskazany przy:

• bólach stawów
  • bólach pleców i kręgosłupa
  • bólach głowy i innych przewlekłych dolegliwościach bólowych
  • dysfunkcjach układu ruchu,
  • urazach (rehabilitacja pourazowa),
  • wadach postawy,
  • zmęczeniu i zakwaszeniu mięśni,
  • sztywności i przeciążeniu tkanek
  • zaburzeniach równowagi,
  • niewydolności oddechowej (pomocniczo)
  • chorobach układu nerwowego (pomocniczo),
  • przewlekłym stresie.

Masaże lecznicze Gdańsk – przeciwwskazania

Masażu leczniczego nie wykonuje się przy:

• ostrych stanach zapalnych,
  • gorączce,
  • nieustabilizowanym nadciśnieniu,
  • chorobach zakaźnych,
  • chorobach nowotworowych,
  • niewyrównanych wadach serca,
  • stanach zakrzepowych tętnic (świeże stany po operacjach lub urazach, zakrzepica),
  • zaawansowanej miażdżycy,
  • zaawansowanej osteoporozie,
  • ranach (przerwanie ciągłości skóry).

Masaże lecznicze u osób cierpiących na epilepsję lub stwardnienie rozsiane wymagają indywidualnej konsultacji
lekarskiej. Masaż leczniczy nie jest zalecany w pierwszym trymestrze oraz ostatnim miesiącu ciąży.

Jak przygotować się do masażu?

Masaż nie wymaga szczególnych przygotowań. Na godzinę przed wizytą w gabinecie zalecamy zrezygnowanie z
posiłków. Przed masażem warto wyłączyć telefon, zdjąć biżuterię i zegarek – dzięki temu sesja stanie się chwilą
odprężenia.

Masaże lecznicze Gdańsk – dlaczego w Fit&Fizjo Team?

Fit&Fizjo Team to zespół doświadczonych fizjoterapeutów i trenerów personalnych. Polecamy masaże lecznicze w
Gdańsku dla osób cierpiących na stany bólowe, po urazach czy borykające się z przewlekłym stresem. Techniki
zastosowane w zabiegu zawsze dobieramy indywidualnie. Nasi specjaliści biorą pod uwagę przyczynę dolegliwości
i aktualną kondycję Pacjenta oraz stan napięcia tkanek. Masaż opiera się głównie na precyzji ruchów i powolnym
tempie, aby tkanki miały czas na przystosowanie się do nowych warunków. Celem zabiegu jest przede wszystkim
zmiana struktury ruchomości napiętych tkanek.

MASAŻ LECZNICZY

Masaż leczniczy skupia się na poprawie sprawności konkretnego stawu lub przeciwdziałaniu skutkom określonego schorzenia. Polecany jako wspomaganie rekonwalescencji po urazie lub kontuzji, lub jako uzupełnienie procesu rehabilitacji.

CENNIK
60 min – 120zł